מה זה קידום אורגני

אם אתם מתעניינים בשאלה מה זה קידום אורגני, אתם ככל הנראה רוצים לקדם מותג, לקדם אתר או להשיג את שני הדברים הללו יחד. בשורות הבאות נסביר מה צריך לדעת, ומה ההבדל עם קידום ממומן.

קידום שלא בעזרת פרסומות

הדרך הכי קלה להבהיר מה זה קידום אורגני, היא לומר שזה קידום שלא נעשה באמצעות פרסומות. כדי לקדם אתר, מותג או עסק ללא פרסומות, צריך להבין לעומק איך פועלים מנועי החיפוש המובילים ובראש ובראשונה גוגל.

קידום אורגני – הוכחת רלוונטיות

השלב הבא בהבנה של מה זה קידום אורגני נקרא הוכחת רלוונטיות. כל הרעיון הוא להראות למנוע החיפוש (כגון גוגל), שהאתר שלנו רלוונטי עבור גולשים שמבצעים חיפוש מסוים. נניח שרוצים לקדם מותג של ציוד משרדי, חיפוש כמו "איפה קונים חלב אורגני" לא יהיה רלוונטי. לעומת זאת, חיפוש כמו "ציוד משרדי בזול" עשוי להיות רלוונטי מאוד. בכל פעם שגולש מגיע לאתר ונשאר בו זמן סביר בעקרבות ביטוי רלוונטי, זה מחזק את הקידום. אם זה נשמע פשוט, אל תלכו עדיין, כי יש כמה דברים מאוד מהותיים.

מחקר מילות מפתח

ישנם מילים או ביטויים, שעשויים להיות רלוונטיים לקידום על סמך האינטואיציה. אבל לא מספיק להסתמך על אינטואיציה. ישנה דרך שנקראת מחקר מילות מפתח. בתהליך הזה, המקדם או בעל האתר או מנהל המותג, בודקים בצורה שיטתית אילו מילות מפתח וביטויי חיפוש הכי רלוונטיים לאתר. ישנם כלים שיכולים לסייע בכך, סטטיסטיקות, בדיקה של אתרים דומים של אנשים אחרים וכדומה.

כמה דרכים של קידום אורגני

יש לא מעט דרכים לשיפור קידום אורגני. הדרכים הללו מחזקות אחת את השנייה ויש כמובן דרכים נוספות משום שכל הזמן התחום משתכלל. למשל:
1. הכנסת מילות מפתח לכותרות באתר.
2. הכנסת תכנים רלוונטיים ואיכותיים, שכוללים את מילות המפתח הרצויות.
3. שימוש בהחלפת קישורים עם אתרים אחרים.
4. הפניות לאתר דרך קישורים מרשתות חברתיות.
5. שיפור האתר, סרגל ניווט, קיצור זמני טעינה.
ואיך משתקף שיפור הדירוג? זה פשוט – בחיפושי גולשים האתר יופיע במקום גבוה ולכן הטרפיק יגדל מאוד.

עדן שיווק עסקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *