איך לבחור ציוד לכלבים

איך לבחור ציוד לכלבים, זה דבר שכל מי שמאמץ כלב צריך לדעת. בשורות הבאות נסביר כל מה שצריך להביא בחשבון, בשביל הרווחה והבריאות של הכלב שלכם.

מה זאת אומרת ציוד לכלבים

ציוד לכלבים אלה הם פריטים שונים ואביזרים שמאפשרים לשמור על הכלב ולהשגיח עליו בזמן טיול, אביזרי משחק, שינה, פתרונות אילוף ועוד. דוגמאות של ציוד כלבים שמשמש בשלב כזה או אחר כמעט כל כלב שמגדלים בבית או בחצר שלכם:
קולרים ורתמות – נועדו להלבשה על הצוואר או בית החזה, מאפשרים חיבור לרצועת טיול או למטרת אילוף.
מיטות לכלבים – מרבץ נעים ונוח, שמעניק לכלב שינה נוחה ונעימה בכל גיל.
קערות – כלים שבהם ניתן להגיש לכלב מים ואוכל, בכמות הרצויה לשמירה על הבריאות ובהתאם לגיל הכלב ולגזעו (וגם בהתאם לרמת הפעילות היומית שלו).
משחקים וצעצועים – חשוב לבחור ציוד לכלבים שיספק לכלב תעסוקה יום יומית. משחקים וצעצועים מאפשרים לכלבים להוציא מרץ, לרוץ, ללעוס. חלק מהמשחקים מתאימם לחיזוק הקשר על הבעלים, משחקי אילוף, צעצועי מסירות וכדומה. צעצועים טובים יעזרו לכלב לשמור על בריאות השיניים ובריאות הגוף.

בחרו ציוד תקני ובטיחותי

מאוד חשוב לבחור ציוד לכלבים שיהיה תקני ובטיחותי מעל לכל ספק. למשל, צעצועי נשיכה צריכים להיות עשויים מחומרים טבעיים, ללא צבעים רעילים או חלקים שעלולים להתפרק להזיק בבליעה.

התאמה לגודל ולגיל

חלק גדול מהציוד לכלבים חייב להיות מותאם בדיוק לגודל של הכלב. ציוד קטן מדי או גדול מדי עלול לגרום לנזק, ליצור אי נוחות וכדומה. למשל רתמות וקולרים צריכים להיות חזקים אך גם בנויים באופן מותאם לגוף ונוח לזמן הליכה, ריצה או כל פעילות אחרת. ישנם פריטי ציוד שמותאמים במיוחד לגורים. פריטים מסוימים כגון מברשות להסרת פרווה נשירה, מותאמים לגזעי כלבים, ארוכי פרווה או קצרי פרווה.

ציוד נוח לניקוי ועמיד

כל ציוד צריך לבחור כך שלא יעורר אי נוחות או תסכול. לגבי מיטות לכלב למשל, הן יכולות להיות קטנות או גדולות, רכות או קשיחות. סוגים איכותיים יוכלו להחזיק מעמד לאורך זמן. מומלץ לבחור ציוד עמיד שניתן לנקות אותו בקלות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *